علی علی ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

نور دو دیده

بدون عنوان

1392/2/24 9:39
نویسنده : مارال
551 بازدید
اشتراک گذاری

دلهره

از اینکه چند وقتی نتونستم وبلاگمو سر بزنم و مطلب بزارم مشکل بزرگی برام پیش اومده بود که به حمدالله داره رفع می شه ٢٢ مرداد پارسال وقتی از اداره می اومدم چون ماه رمضان بود و کمی زودتر می اومدیم متوجه کم شنوایی علی جونم شدم چون وقتی صندلی جلو می نشست و من صداش می کردم هیچ عکس العملی نشون نمیداد تا اینکه به اصرار من بردیم شنوائی سنجی و تمام کاخ آرزوهای من و باباش فرو ریخت تا چند مدت فقط گریه می کردیم ولی گریه نمیتونست کارساز باشه من دنبال راه حل شدم و عمل کاشت حلزون رو انتخاب کردیم اگر که تو نوبت می موندیم باید چند سال بعد عمل می شد هر طوری بود پول عمل رو جور کردیم و بعلت تحریم چهار ماه طول کشید تا دستگاه علی بیاد چون علی موقع تولد کم شنوا نبود مامانم پیشنهاد دعانویس داد و من حرفی نزدم چند بار دفتیم قم و گفت که خوب می شه عید هم علی رو بردیم مشهد که از امام رضا بخوامش ولی علی اونجا مریض شد و تب کرد به لطف خدا خوب شد و برگشتیم و باز با اصرار من بردیم عمل که خدا رو صد هزار مرتبه شکر عملش به گفته دکتر امام جمعه عالی بود بعداً عکساشو می زارم تا مامانها از عمل نترسن واقعاً خدا کمکم کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پروانه
6 شهریور 92 22:36
خدا رو شکر که حالش بهتر شده انشاله که هیچ وقت غم نبینی و هیچ مادری غصه و ناراحتی بچه هاشو نبینی